I want to meet a handsome prince, with a uniform of gold.

åh. måndagar.
jag avslutade ett kapitel i mitt liv imorse. jag var sista gången på central. skönt. men det har ju varit bra. ja, faktiskt.

skolan var helt okej ockås. jag hade 24 av 25 på fysiken, OJ SÅ OVÄNTAT. inte. och jag hade utvecklingssamal. hallå, är det ens fysiskt omöjligt att vara så lost som gunilla är? hejkomochhjälpmig.
träningen sen var också lam värre. fast vi hade finbesök i form av kim byström. oj, vad längesen det var man såg och umgicks med honom. han sa att han skulle börja köra fyra pass i veckan nu. jag tror inte riiiktigt på det där, men nästan. och jag håller tummarna. sällskap från förr är alltid roligt!

åh. jag har hittat min julklapp nu. giefme! http://www.oyemodern.com/necklaces/ ipodhörlurarna <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0