I smile and shake my head at this, what else can I do?

åh. jag har knappt tid här längre. jag är ju så lam. men jag har varit duktig och tränat massvis fastän jag har haft ont i baconarmen. jag var tillochmed med på fysen i torsdag och gav mig på armhävningar med klapp. fast jocke var värst och försökte sig på armhävningar med knäpp. och vi fick bevisat att det inte gick. men det såg jäkligt roligt ut. hihi!
och matteprovet i torsdags gick nog rätt okej ändå. hoppas jag? jo, men det tror jag.
och igår körde jag två plaskpass och sen drog jag till jönkan och umgicks. och egentlgien skulle vi gå till lustig-david, men han blev sjuk så vi var hemma och dog lite. och åt glass.

imorgon är den dagen på hela året man hatar allra mest. den innehåller årets i särklass långsammaste en och halva timma. sponsorsim. lyssna, bara ordet gör att man vill dö. men jag får väl stå ut. nu är det ju åtminstone mitt absolut sista. någonsin. S-K-Ö-Ö-Ö-N-T!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0