And the sun will come on through, it's gonna shine for you. 'Cause I adore you.

åh. jag hade en lektion idag. eftersom jag var tvungen att gå på den. sen drog jag till jönkan och köpte några julklappar innan jag och mam åkte hem lagom till träningen. som var sjukt chill. sexhundra meter och sen starter och vändningar och massa babbel. typ att halva lass är sjuka och att vi är två och en halv sekund ifrån att jsm-kvala på 4x50fr. woho.

när jag kom hem hade vi inget vatten för nån ledning i handskeryd hade brustit. så jag fick åka till räddningstjänsten för att hämta. och där var det ingen. bra! så jag fick ringa till pappa och dra till honom och fylla en dunk. när jag släpat hem den och lyckats bli helt genomblöt om fötterna säger mamma att vi visst har fått tillbaka vattnet igen! en härlig fredagkväll, OHJA! jag var något irriterad då... urk. så nu är jag trött.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0