you're yes, then you're no.

åhja, igår var det bra.
kvällen började med lite kubb och grill och slutade med drickpoker, spyor och fem pers i en säng. men det var trevligt ändå. men jag känner faktiskt att det var liite synd att jag åkte hem. men ja. ni vill inte höra detaljer, så äre bra med det.
jag åkte som sagt hem vid typ två. härligt att somna runt kvart-i-tre-snåret och sen upp halv åtta för att träna. fan, vad jag är hurtig! och träningen bestod av ultra och vändningar. medley. jag hatar medley. men jag fick träffa sandra och sånt. det är bäst. puss på det.

snart ska jag till stationen och sen åker jag och malin till jönköping och dumpar lite prylar hos jänsa och sen blir det popdelica! WOHO! (mitt nya favoritord, indeed.) och sen blir det sex pers i jänsa pyttelägenhet. sängen är sååå min!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0