You have to get some shelter.

jag är något så otroligt trött. och istället för att sova imorse hade jag körlektion. jag vet inte om jag gör några framsteg. "nu kör vi till sund." okej, säger jag och blåser rakt förbi! jag suger ungefär. sen blev det lite teori och sen skola. jag orkar verkligen inte. jag MÅSTE plugga. men jag vet inte när jag ska palla ta mig tid till det. jag måste plugga både fysik och matte. känns som jag ligger sjukt mycket efter, mest eftersom jag inte förstår ett dugg. och efter skolan drog jag till körskolan och fixade ännu ett test. woho, ungefär. sen blev det träning. älskade conny. fast rätt tråkigt. vi körde 10x100 åt fel håll, både vänstervarv och vända åt fel håll. hemskt. och william är så sjukt jävla omogen och töntig. jag finner inte ord. det är så härligt när han avgudar viktor. han skulle bara veta all skit viktor gjort. då skulle han knappast avguda honom längre...

imorgon blir det upp och träna som vanligt. men sen har jag ingen körlektion för första gången på år och dar, så jag ska åka hem och sova i två timmar. SÅ GÖTT! sen blir det en lektion och sen projektarbetets dag och hänga runt med malin på eftermiddagen och laga käk till helgen. jag vill tävla nu. fast just nu känns det som min form har sjunkit igen. shitdude. jag som verkligen behöver min toppform nununu!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0