you and i haven't even met twenty-four days ago.

igår var det jäkligt bra. film och massa prat och mys. och musik, mm. jag gillart!
imorse åkte jag och pap till jönköping och shoppade lite, jag fick (fick och fick, jag pröjsade iofs själv...) lite kläder och två skivor och ett par solglasögon, sen båda glasen ramlat ur mina gamla. hemma igen så blev det lite sol och härligheter innan det var fäääst! hos världens bästa honey. efter att ha mött både jens och kajs vid casablanca. mycket trevligt. dock spårade det ur (?) och honeys föräldrar blev rätt arga och skickade hem alla. alla gick då till den andra artonårsfesten i folkets park. värt. även jag, jens och kajs gick dit. observera gick. men det var svinlamt där så vi gick först hem till kajs och sen hem till mig. och det var kallt. jag fryser fortfarande. hemskt.

jag har gjort bort mig så jävla mycket. i dubbel bemärkelse. jag är ju bara så otroligt korkad. jag fattar inte hur fan jag står ut med mig själv. jag är sämst.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0