When my tear hits the floor I've been crying over you.

för tillfället spelas bara nyinköpta timoskivan samt laakso-skivan. timo var faktiskt snäppet bättre förr. nu är han så kommersiell. han ska bara vara min.

dagen var döden. mycket snack om i lördags blev det självklart. men lektionerna var tråkiga. och jag hade vg på samhällsprovet. inte helt oväntat. jag vet ju att jag kommer få vg i samhäll. jag var dessutom och hämtade min individuella studieplan (snacka om fancy word för nåt så lamt som betyg!) idag. mina betyg är dåliga. sju mvg och sex vg. det är inte bra. och jag vet ju att jag kommer få vg i samhäll. och med största sannolikhet i spanska med. men mvg i engelska. så sen blir det 50-50. värdelöst.
efter skolan gick jag till trafikskolan och failade ytterligare repetitionsuppgifter. grattis. jag har verkligen svårt för det här med släpvagn och sånt. TRÅKIGT!
sen blev det träning. värdelöst. och jobbigt. och grymt tråkigt. lååångt insim och en fyrahundring max som vanligt. 5:13 var väl någotsånär okej. jag är inte i form nu. sen blev det 90 (men vi hann bara 74) längder på korten max. härligt. jag är död.

egentligen borde jag gå och lägga mig redan nu. istället för sovmorgon har jag riskshittet på trafikskolan kvart i åtta. grattis! det kommer ta ungefär fyra timmar. så jag har ingen biologi, åtminstone. men jag har ju ändå redovisningen och det på onsdag, så det är ju ingen större skillnad. jag måste bara läsa in mig på min text en gång för alla. hur fasen ska vi kunna redovisa utan att läsa innantill?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0