the lies of lust ain't no you should trust.

dagen började med träning. inte så värst hårt, men jag är rätt slut ändå. sen blev det lite teori och jag klarade första delen på repetitionen. jag närmar mig som fan nu! sen drog jag till skolan och jag och moa hade info för åttorna. sjukt ogenomtänkt. även info nummer två var det. efter lunchen blev det kemilabb med indikatorer. alltid roligt att labba med färger. och sen pratade niclas massa om träning och vad som egentligen händer, med mjölksyra och syreupptagning och sånt. jag tyckte jag var vältränad om jag hade cirkus sextio i puls när vi satt i kassrummet. det är ju hyfsat lågt och bra! sist blev det biologiredovisningen. ogenomtänkt det med. det måste vara word of the day, liksom. jag suger på biologi. men mina frågor till fogel blev ändå rätt hyfsade. något positivt, iallafall.
efter skolan blev det körlektion. jag vet inte om jag gör så mycket framsteg längre. men ja. jag hoppas jag kan boka tid snaaart. jag vill få det överstökat.

jag börjar bli lite nervös nu. imorgon runt lunch bär det av till skåneland. wahwahwah! jag hoppas på att det kommer gå bra, att jag är bra. håll tummarna!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0