så kom igen då, med allt du har, och lappa ihop mig bäst du kan.

jag är fortfarande helt fruktansvärt trött. jag borde gå och lägga mig nu ungefär.
jag har dock varit lite duktig (med betoning på LITE) och gjort lite matte, tills blocket tog slut, och lite fysik, tills jag kom på hur jävla tråkigt det verkligen är. alla borde verkligen hålla ALLA tummar för att det ska gå vägen på tisdag. jag ägnar min sovmorgon till att skriva fysik b-prov! en eloge till mig, ju! men bortsett från fysiken tror jag veckan ändå blir rätt chill. fast jag har ju sjukt mycket spanska till på torsdag, som jag inte hinner göra på onsdag, eftersom det är bal och vi ska hjälpa till med mattan och så. om ett år är det vi som är där. ååh.

nu vill jag ha lite struktur i mitt liv. jag vill att allt ska vara sådär lågstadie-enkelt. hur kunde allt bli såhär fel? det suger. och ja, det är fail som fan. precis som vi sa. allt är precis som jag visste att det skulle bli. jag lär mig verkligen aldrig. så jävla sämst. sämst i världen. men hur ska jag kunna veta och reda ut allt om du inte vet? jag hatar när man inte vet. ovisshet dödar mig långsamt. det är som att dra max, få mjölksyra och ändå fortsätta trots smärtan i armarna som gör att man inte kommer någon som helst stans. det är förjävligt. hemskt. jag måste klara ut det här nu. hjälp!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0