och jag minns varför jag föll för dig, varför jag alltid föll för dig.

snart bär det av till eksjö för att se lasse lindh. jag är så sjukt pepp! woho!
och idag har jag solat. mys. sen har vi grillat och sådär. OCH jag har lyckats få igång spotify. på en annan användare. lite lätt antiklimax. sämst. men det är väl bättre än inget. jag kan ju lyssna åtminstone. även om jag inte kan byta låt eller nåt sånt utan att växla användare. grattis!

och imorgon är det mors dag. jag vet inte om jag ska träna innan vi åker till vrigstad och käkar morsdagsmiddag. jag måste nog egentligen. men jag vill inte alls. jag är inte alls pepp på att träna längre. men jag borde ju som sagt. det är ju jdm i helgen. och jag är av någon okänd anledning med på 800. hur fan kommer det sig? så jag borde träna. verkligen. jag borde börja springa med. så jag nångång i livet får in lite kondis i benen. jag drar ju bara med armarna annars. om jag hade varit bensimmare hade jag kanske fått bättre än en sexa. sexa är sämst. eller så blir jag lite lättare så behöver jag inte köra så länge. det senare låter bra. jaa.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0