Never thought that I would be the one falling down.

det var träning imorse. mördarpasset. och killarna fjösar när det är max och då får vi andra också straffa för det. TACK så mycket. hade jag inte varit så jävla hungrig hade jag spytt. härligt. så det var rätt skönt att kunna åka hem och sova. skolan var rätt chill sen. engelskaredovisningen gick bajs, som väntat. men vi fick veta nationella. faktiskt bra, på allt utom reading/listening, som jag visste jag skulle faila. jag hade 8 sammanlagt. men mia sa att jag redan var klar, jag får mvg. tack! sen drog vi till draka och gjorde experiment med plaster och sådär och lyssnade på nån föreläsning om kablar, som jag redan hört när jag hade apu, så jag halvsov mig igenom den.

och nu MÅSTE jag ta mig samman och plugga! WOHO!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0