mitt indiehjärta slår och slår och slår.

igår kväll. svårslaget. som jag vet inte vad.
jag och jens drog in till eksjö. vi gick in med våra biljetter och fick såntdär fult plastpappersband. limegult, dessutom. hemskt. då ringer jens kompis cassi och säger att hon är och förfestar med lasse lindh och att vi får komma dit. vilket vi gör. förfest med lasse lindh! sen fick vi dessutom äran att skjutsa honom till spelningen. spelningen var för övrigt bra. fast det var massa jävligt jobbiga, fulla, fula killar. värdelöst. men bortsett från det var allt jättebra. efter spelningen och lite annan musik och massa jobbiga fans och ungefär fem cigg för cassi skjutsade vi lasse tillbaks till hans hotellrum och så satt vi där ungefär en timme till och pratade och sådär. bäst. jag var lycklig hela kvällen. sen åkte jag och jens hem. sen satt vi utanför mitt hus och pratade för jag pallade inte gå in. när jag kom in och i säng var klockan närmare halv fyra. så det var extra gött att gå upp och träna imorse. speciellt när vi körde fyrahundra. två gånger. och jag sög ju första så den andra var rena plågan. pure evilness av richard.
sen var jag tvungen att skynda mig i duschen, vi skulle till sävsjö och käka morsdagsmiddag (eller som johanna hörde det; mustaschmiddag). gott och härligt med sol.

nu borde jag snart ta tag i mitt liv och plugga lite. matte måste jag göra och fysik. jag HOPPAS att provet går bra. jag dör annars. sen har jag ju samhäll och kemi med. dööö!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0