Låt mig va, ni behöver inte vara mina kompisar!

jag är sjukligt trött. helt sanslöst.
ändå hade jag världens sovmorgon som jag utnyttjade till max, speciellt eftersom jag hann somna innan jag hann få ett sms. om det är jag som somnar snabbt eller den andre som svarar långsamt vet jag inte. det är lite vilket som.
skolan var väl som vanligt. alla hetsade och var oroliga för biologin. jag orkar nästan inte bry mig. jag kommer ändå bara få högst vg, vad är det att tjafsa om? resten av lektionerna var mest jobbiga. jag tycker inte om vare sig svenska, engelska eller fysik. jag lär ju så faila provet i fy b, dessutom. det blir råplugget nu på lovet, kan jag ju lugnt säga.

sen vart det träning. inte så jobbigt som jag väntat mig. inte idag heller, med andra ord. dock blev det 12x50 acc. 25, 50, 75 och 100%. jag och matildo förundrades över 25%. 25% av vadå? knappast av maxpuls, då min puls skulle ligga på nio slag på tio sekunder, om man räknar maxpuls på 36. nio slag  tio sekunder, jag får högre puls av att ligga still på rygg i sängen ^_^ sen körde vi dessutom 1500. ungefär bajsdåligt gick det. det suger lite att ALDRIG få draghjälp. hemskeligt jobbigt att alltid ligga först när jag i slutändan ändå är sämre än de andra + att de inte får något som helst vatten på sig alls. tänk annie när hon ligger bakom mig, hon åker framåt av suget av vattnet, det blir typ ett hål av vakuum som hon sugs in i utan att jobba särskilt mycket. glidigt, värre. jag var helt död i armarna sedan. och en fjärilsspurt på det efteråt gjorde inte precis mina armar piggare. och tiden blev katastrofdålig, till och med matildo slog mig. jag tänker inte ens tala om vad jag hade eftersom risken för att jag skulle bli helt utskrattad är överhängande.

dagens bästa var nog nv-treorna. de firade sin sista skoldag i gymnasiet med toga! de vill att vi ska föra traditionen vidare till nästa år. vi får se... och rosman var snyggast i sitt mörkblå lakan, medans alla andra hade vita ^_^

imorgon blir det inviga lovet med morgonträning och syra och sen körlektion och massa teori. kan det bli bättre?

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0