kom och hämta din kniv, det börjar bli sent.

jag blir så trött. så freaking trött.

igår gick jag upp och tränade och sen åkte jag hem och sov en timme innan skolan. hur härligt som helst. sen hade jag min enda lektion och sen blev det projektarbetets dag resten av dagen. roligt och intressant att smyga omkring och kolla på alla. sen hängde malin med mig hem och spenderade resterande delen av kvällen i vår massagefåtölj med max på lårvibrationen, haha.
imorse cyklade jag och malin till skolan vid sju. äckligt tidigt. sen blev det buss till linköping med nva och nvb. härligt. sen blev det en ungefär skittråkig föreläsning om bananflugor och hur man planterar in alzheimers i dem och massa annat tråkigt. typ halva gänget sov mer eller mindre. och sen vandrade vi runt på lite olika ställen och åt lite och gick på nåra fler föreläsningar och sen åkte vi hem efter mycket om och men. kul att vi var hemma vid fem och jag fick slänga mig på cykeln och skynda mig hem och äta lite smått innan träningen började vid sex. laame. sen åker jag hem igen, och lyckas för första gången idag att inte bli dränkt katt. efter lite käk och sådär ringer barbro. och säger att jag inte får plats i nån bil imon. tack vafan! så jag måste åka tåg själv in. det är väl iofs helt okej. men sen, om de inte kan få tag i fler chaufförer, måst jag åka tåg även hem. KUL! vafan, det är väl bara att knöka? man får ju LÄTT plats sex pers i en vanligt personbil, hallå! har jag inte helt fel för mig så har vi åkt så hela vägen till typ värnamo eller nåt sånt nångång. så juste! jag tänker inte åka tåg hem, ju! åh, jag blir verkligen SÅ förbannad! arrgh...

och imorgon blir det nationella hela dagen. det sväljer de två ynka lektionerna jag hade från början. oj, det påminner mig om att jag ju borde plugga. jag är ju så sjukt efter med allting. det får helt enkelt bli på lördag förmiddag innan tävlingen. när den nu var...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0