jag skjuter mig i huvet om jag inte får en kyss snart... *smack*

träningen var... jobbig. vi körde maxpulstest. egentligen inte så överdrivet jobbigt, men max är ju alltid sjukt. dock var det ju bara två hundringar max för oss, och jag körde bröstsim, så egentligen kan jag få ännu högre puls. tror jag. 210 hade jag iallafall, 35 på tio sekunder. dock tyckte vi riktigt synd om malin. hon körde mjölksyratest. 10x100 MAX frisim start 5min. hemskt är vad det är. sen körde vi vändningar resten av passet.

jag älskar att det är fredag imorgon. och för första gången på evigheter ska jag sova länge! iallafall tills elva, för jag ska käka lunch med pap på stan sen. och sen blir det lite träning (40x50 <3) och sen blir det antingen malmbäck eller grimstorp, lite beroende på. just nu lutar det väl mot mlmbäck, men jag hoppas...! och sen ligger hela helgen framför mig. och den är minutiöst planerad. jönköping på lördag och sen fäästy hos honey och sen sleep på söndag. och plugg och annat fix och don. woho, puss!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0