jag börjar tappa tron på det de kallar evolution.

det regnar. och jag är genomblöt. jag blir seriöst torrare under en träning. kanske inte. men liknelsen var bra.
jag cyklade ner till stan för att käka pizza med pap. det regnade lite så jag tog regnjacka. efter pizzan gick vi till hegethorns och kollade på objektiv. woho! det blir nog det mina födelsedagspengar går till. de som blir över när körkortet är klart sen. om det blir nåt över. annars får väl lönen också gå till det. snart snart blir det jobb, och jag längtar nästan. gött!
när vi kommer ut från hegethorns vräker det ner regn. härligt. jag som tänkt gå och kolla lite på marknaden och få lite flashbacks från svunna tider. men på grund av regnmassorna kände jag inte riktigt att det var läge för det. jag köpte inte ens en munk! jag cyklade hem istället. urbota korkat. jag hade varit betydligt torrare om jag stannat kvar där nere och väntat tills det slutat. men palla, liksom ^_^

om några timmar blir det träning och sen blir det grimstorp!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0