Jag älskar måsljud, och jag får gåshud av alla höghus, men är jag inne längre än en minut så vill jag ut.

jag är klar med krönikan. herregud, vad fail den blev. även om inte mamma tyckte det. frågan är vad gunilla tycker. jag hoppas på det bästa. jag har dessutom börjat lite smått med biologin. jag hatar biologi. hur kul är det på en skala att skriva en sammafattning av två texter, varav en heter "när far blir gravid"? dömt att misslyckas, så att säga.

ikväll ska jag nog till grimstorp och kolla på eurovision. och jag tänker INTE rösta på norge. han är inte bra. han är verkligen inte det. jag tänker rösta på finland eller nåt, bara för att. i protest mot att inte schwejsch är med i finalen. blä. jag är väldigt hungrig nu, dessutom. snart blir det grillat, woho, mums!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0