I'm in love with a fairytale, eventhough it hurts.

hemska dag. börjar med idrott och lacrosse. som jag suger hårt på. härligt. men vi var så jävla hardcore. haha! och sen var det samhällsprov. gick väl ungefär som alla andra prov. jag drar verkligen ner snittet i vår klass. det är gött. fast det var lite kul när min mage kurrade jättehögt och alla stör sig på att jag trycker hårt när jag skriver, haha. sen hade vi lite kemi och niclas pratade bort hela lektionen om plaster. sådär lagom chilligt. det uppskattas. sen blev det första riktiga spanskalektionen på typ två månader. värt. jag fick veta nationella. jag suger. vg/vg+ hade jag. fast jag sög på lyssna, som väntat. så nu måste jag VERKLIGEN verkligen bevisa att jag är värd mvg i slutbetyg. jag måste ha det, juu!

träningen sen var hemsk. jag blev (knappast) positivt överraskad av att vi skulle vara ut på fysen. det var jobbigt. och jag fick sand överallt. jag och britt är hardcore. och vi är värdelösa på fotboll, haha. kul när britt råkade skjuta nellie mitt i magen och sen på returen dra bollen klockrent i huvudet på henne en gång till. ouch! sen blev det simning och vi blev fotade av en tjej. hoppas bilderna blir bra, jag ska se om jag kan hitta dem ^_^
åh, nu längtar jag tills imorgon. fredag <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0