I have built a treehouse.

åhå. popadelica var bra. riktigt bra.
jag och malin tog tåget in till jönköpin goch dumpade lite prylar hos jens, och sen åkte vi med bussen till huskvarna. precis när vi hoppat av bussen säger malin att hon glömt sin biljett. så vi får ringa till otto som sitter ensam hemma i jens lägenhet och han kommer och hämtar den åt henne. sen blev det festival! musik <3 och jag och malin va coola och hängde lite i baren. fast cidern var sjukt dyr, palla femtiofem spänn. fast till och med olivia kom in i baren, två gånger! så var det med den leg-kontrollen. haha! bästa akten var utan tvekan I'm from Barcelona. lätt. men under florence valentin var jag och malin tvungna att gå ut för fötterna gjorde så otroligt ont. vi var ju tvungna att spara oss till markus krunegård. dock hann vi inte se klart hela markus, för bussen gick 01:26 och vi pallade inte vänta till nästa buss som gick 02:11 först. sen kom vi hem men det tog ändå säkert en och en halv timme innan vi kom oss för att gå och sova. vi satt liksom som paralyserade och kollade på nån kass film med arnold vadheterhan schwartzenegger. men sedan la vi oss iallafall och somnade.
 
grr. nu är jag trött. frukosten bestod med av torrt bröd utan smör eller liknanade och havrekakor. sen åkte jag, malin och otto tåget till nässjö. åh. jag är så trött. och jag lär ju vara rejält mycket tröttare imorgon. två nätter med fyra timmars sömn är inte bra för mig. dessutom blir det halkbana imorgon med. det lär ju gå så bra då!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0