Hälften av mina dikter handlar om hur det är att dö, eller olika sätt att dö på.

igår var det riktigt bra.
träningen var tung och jobbig och allmänt mjölksyrig. vi körde en fyrahundring max och sen en till och sen ett antal tvåhundringar max och sen i slutet blev det två femtio max. härligt. aaj!

sen åkte jag till grimstorp och åt och sådär. och kollade på nån kass film som hackade och sen en annan inte fullt så kass film. woho!

idag blir det att plugga hela långa dagen. svenska och biologi. jag hatart. men jag får ju sitta här vid hela dagen, så det är väl alltid något. sen blir det ju eurovision ikväll. varnånstans är väl inte bestämt ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0