Ge mig mitt liv tillbaka, kom kom kom.

klockan är halv elva och jag har redan ansvarat för dagens fail. jag gick upp kvart i åtta eftersom jag trodde det var träning vid nio. för det var vad som sagts. så jag käkade frulle och sådär och åkte till simhallen. men det var ingen där. jag väntade till kvart över nio. sen förstod jag att ingen skulle komma så jag fick åka hem igen. och när man varit uppe sådär går det bara inte att lägga sig att sova igen. sen fick jag dessutom sms där det stod att det är träning om vanligt, mellan sex och åtta. ett ganska så gigantiskt glapp i kommunikationen.
vad ska jag hitta på nu, liksom? det är för molnigt för att gå ut och sola. jag har för tråkigt för att läsa fysk eller biologi. jag orkar ingenting. PALLA! jäklaskitdag.
jag vill ha socialt sällskap ikväll. mysa och sådär ju!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0