FAME! I'm gonna make it to heaven, light up the sky like a flame. FAME! I'm gonna live forever. Baby, remember my name.

träning imorse. härligt positivt att gå upp halv sex när man har lov. träningen var okej, inte så värst jobbigt, egentligen.
sen blev det körlektion igen. jag får nästan bara positiv respons nu. dock är jag fortfarande värdelös på att parkera, men det var tydligen inte så viktigt. sen är det bara lite pet som sa nötas och sen kan jag nog acea uppkörningen, woho. sen satt jag med teorin. repetition blev det. härligt att jag hade 38 rätt av 70. då är man dålig... så jag borde plugga lite. på nåra specifika grejer bara. egentligen kunde allt vara värre, jag är ju åtminstone konsekvent, jag gör samma fel hela tiden.

usch, det åskar lite nu. jag borde kanske stänga av datorn i och med att jag inte vågade kolla klart på tv. jag har suttit den närmaste timmen och kollat på FAME! så sjukt bra är den.



och leroy är snygg, dessutom. woho!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0