Do you get, do you get a little kick out of being small-minded?

träningen var allmänt trist. william (aka viktor) hade hittat på världens tråkigaste serie. enbart bestående av frisim, ryggsim och medley. OJ, vad det gynnar mig som bröstsimmare! så jag drog på med en benserie med typ bara spec. 4x(75+50). som william av någon okänd anledning fick till 550m? hmm. sen var martin i simhallen så han fick vara med på både stånglagkappen och vanliga. att han fortfarande är så snabb. det är härligt. nu fick jag värsta flashbacken från the good old days med alla vi stora. shit, vad jag saknar det! helt sick äre!
och imorgon blir det träning igen. och sen blir det hem och sova en timme igen. ni anar inte hur GÖTT det är! äsch. alla tycker jag är helt sinnessjuk. men detta är ju mitt liv, liksom. sen är det ju iofs frågan om det blir kvällsträning med tanke på den läxmängd jag har dragit på mig.

aah, jag vill ha helg och sööömn! fredag <3

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0