cellerna byts ut, du blir ny var fjärde år.

åh. jag är hemma igen nu. jag är nåt fantastiskt trött. men jag tackar sandra och richard för att de var bäst och hämtade mig!
väl i jönköping blev det långt och välbehövigt insim och lite paus och sen 400fr. så sjukt härligt att tävla igen. och ja, det gick bra, det tycker jag allt. det verkade imse också tycka. fast jag tycker jag öppnade liite för fort, kanske. 1:12 är rätt fort ändå, 2:28 på 200 och hem 5:05.77. pers från kortbana med tre sekunder. så jag borde ju definitivt kunna vara under fem blankt i kort. woho! sen satt jag och alice och chillade som fan i omklädningsrummet och sånt innan vi kunde åka hem när alla simmat diverse uppsamlingsheat.
och jag är trött. som sagt. så nu blir det chill och mys hemma. film, kanske? gitarrspel, kanske? vi får se!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0