Celebrate good times, come on!

måndagar är mest värdelöst. matten blev till fysik och kemin blev till snack och svenskan blev mest till inget alls. och sen åt vi och kolade idol i aulan. och hejade på johan. fast han passade inte att sjunga aerosmith, näe. the rose ska det ju vara! sen så var vi i ina's på samhällen och pratade med de olika partierna om eu-valet. moa lyckades hetsa fram världens diskussion mellan sossarna och vänstern. haha. fast det var mest patetiskt, så jag gick därifrån.

träningen var tråkig. som fan. 1700 fart två för att spjälka syra. KUL! och jag drog hela. hemskt! och sedan blev det sponsorkort. det blev nog värre än vanligt. imse med systemkamera säger allt. och jag ska återigen simma en och en halv timme. mardrömmen är vad det är. jag hatar det. men jag ska däremot inte anstränga mig för att fixa sponsorer. jag simmar enbart för att vara snäll mot alla andra. jag vill ju inte ha pengar så jag får simma tills jag är trettio. jag har ju redan tjugoåtta tusen på sponsorkontot...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0