Cause I have gathered all my feelings in a bottle in my eye.

jag vet. jag ska sluta plåga er med mina oändliga blogginlägg. in fact, jag tror jag ska sluta blogga och börja skriva enbart för mig själv. kanske lösenordsskydda. om jag visste hur man gjorde. vilket jag inte gör. värt.

kvällen blev lugn till slut. jag och pap gjorde rabarberkräm och glass och sen åt jag upp resten av min b&j med. tjockt. jag måste träna. till och med imse sa att jag är tjock. jag måste sluta äta. och börja träna ordentligt. ja. så är det.
jag måste ju kunna kicka ass på fredag. så det blir varenda pass nu, måndag, tisdag och onsdag gånger två. för jag missar både torsdag och fredag. jag måste träna. så jag är lite bra till jdm med. jag lyckades ju kvala på rosenlund. men nöd och näppe. till både jdm och dm, dock.
och den fredagen är det student. det måste jag ju se. se alla '90or springa ut. gratta dem. fatta hur tomt det kommer bli i skolan. '93orna börjar istället. på nåt mystiskt sätt är det alltid roligast att vara yngst. då har man allt det roliga att se fram emot. och man ser upp till de som är äldre. men i om ett år är det ju våran tur att springa ut. jag längtar. jag vill att allt ska var över. men ja. det KOMMER bli tomt utan '90orna. det lär ju vara tomt som det är imorgon redan, när alla är på studentresor. alla är i napa, utom rosmans klass, nvb0609, de är på rhodos. härligt. jag vill också.

och jag vill ha torsdag. nununu! så blir det helg strax. själv i kristianstad? det måste gå vägen!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0