and now it's time to release them.

jag sitter med biologin just nu. igen. och failar lika mycket som varenda gång. hemskt. det är sjukt svårt att komma på bra frågor. och steven hittade på askonstiga frågor till mig, så jag lär ju vara rätt screwed imorgon. ouch.

dagen idag började med riskutbildning i fyra timmar på trafikskolan. härligt. och jääkligt tråkigt. sen hann jag till skolan lagom till lunchen och sen blev det film på engelskan och sen enbart provplugg på fysiken. jag är kass på fysik. jag kommer faila det så det bara vyschlar om'et. och biologin ska vi ju som sagt inte ens prata om. helt sjukt fail är jag. blä.

träningen ikväll var rolig, faktiskt. vi hade conny igen. bäst. vi körde mycket teknik, särskilt ryggsimsstarter. jag gjorde yttepytteframsteg. woho! och jag och anna spydde galla som fan över william igen. anna råkade riva william på armen, för han var i vägen när hon hoppade i. han började nästan gråta, och det blödde inte ens. sån jävla martyr är han, och det är inte ett jävla dugg synd om honom. förlåt, men jag ... jag vet fan inte. jag blir bara så jävla trött!

imorgon blir det träning och sen ska jag ha info för åttorna. och biologiredovisning. och körlektion. och eventuellt brännbollsfest. men vad ska man göra i grimstorp när det antagligen kommer regna och det ändå inte är någon rolig där just nu? nej, jag är nog hemma och packar och pluggar istället.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0