Always in my dreams.

jag vaknade av ösregn imorse. HÄRLIGT. jag kan bara konstatera att jag var alltifrån torr när jag kom fram till trafikskolan. byxorna torkade fram på dagen, men jag gick runt och var kall och blöt om fötterna hela dagen, tack vare mina älskade converse! tygskor och ösregn <3 körlektionen gick faktiskt riktigt bra, snart kanske det kan tänkas bli uppkörning? jag måste bara ligga i som fan med teorin. tjoho.
lektionerna i skolan var mest chill-i-dill. inget nämnvärt alls. sen blev det lite teoriplugg till och sen hem och käka innan träningen. det är ju a-vecka, så jag var mentalt förberedd på ett mardrömspass. men det kom aldrig. vi körde arm- och bentest bara, och lite streamlines och rotationsövningar. hur soft som helst. oh kajs och frida var där och tränade med. de ska komma nästa vecka också. woho! äntligen får jag träffa min kajs igen! <3

nu blir det lite finlir på biologishittet och sen ska jag använda min sovmorgon och sova lääänge!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0