älska dig själv med en handfull av arsenik.

jag borde ta mig i kragen och hitta på nåt vettigt. idag har jag ju egentligen inte alls gjort nåt vettigt. mer än möjligtvis lite teori och lite träning. men det är väl det enda. jo, sen har jag sprungit runt lite i trädgården och fotat blommor till "mitt digitala herbarium". jag fick höra av en väldigt säker källa att det är bra att börja i GOD tid. åh, vad jag älskar biologi. inte.

imorgon lär jag inte heller göra något särskilt. jag ska dock träna mellan nio och tolv. härligt. så det blir inget sovit inatt heller. sen har jag iallafall planer fredag-lördag. det är härligt. och kommer blir sjukt trevligt. och min present till honey är rätt bra, om jag får säga det själv! ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0