alla gånger jag fått höra vad jag inte får förstöra.

nu somnar jag. seriöst. jag somnade i bilen hem, alldeles nyss. bra där.

igår gick tävlingen helt okej. försöket på 50br var värdelöst, men uppsamlingsheatet gick bra. jag gick som femtonde tid till semi, 38.46. bättre än så blev det inte. imorse hade jag 39.2, blä. sen simmade jag 200br nu på eftermiddagen med. jag har egentligen inget större åsikt om det. jag är mest nollställd i huvudet. jag räknar inte 200 längre. tiden slutade hur som helst på 3:10 och delar. mja, långbanepers. men det var väl allt. sen blev det sjukt lång väntan på alla andra och jag lyckades få jens att cykla till simhallen och prata med mig i cirkus fem minuter innan vi åkte hem. så sjukt värt. hihi.
och igår när jag åkte tåg in och tog bussen till rosenlund lyckades jag hoppa av en hållplats för tidigt och fick gå en bit. jobbigt! sen kom vi hem väldans sent och fastän jag lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt för att palla semin somnade jag ändå inte förräns kvart i ett, efter att ha halvsovit och myst i soffan i tre timmar. härligt!

jag hatar att det är måndag imorgon. jag vill inte gå till skolan. jag vill inte ha engelskaredovisning på tisdag. jag vill inte ha samhällsprov på torsdag. jag vill bara sova och mysa!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0