You're better in defeat so, just don't try to take away all the things so dear in my life.

jag är trött.
första apu-dagen gick bra. och jag hade faktiskt roligt. första jag fick göra var att hänga med min handledare till jönköping för att intervjua reklambyråer. hur chill som helst, och faktiskt väldans lärorikt. och jag fick briljera lite med mina kemikunskaper, aluminium har atomnummer 13 och koppar atomnummer 29. sen blev jag bjuden på lunch med. superchill.
tillbaka i nässjö satt jag och läste gamla kundtidningar för att typ fatta upplägg till min artikel. och sen var det fika. jag gjorde inget annat än proppade i mig saker.
sen blev jag körd direkt till träningen som för en gång skull var rätt rolig. 400 tid och puls. jag persade. och imse tappade hakan. jag säger ju att jag är i form!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0