Young love, burning a hole in my heart.

det är verkligen så. jag tycker inte om måndagar. särskilt inte när man vaknar och det är två decimeter snö ute. JAG HATAR SNÖ! så jag var ju tvungen att ta bussen till skolan, som självklart var typ en kvart sen. härlig start på måndagsmorgonen. och ny mattegenomgång som jag missat halva av, och sen ändå inte förstår ett dugg av. vadå amplitud? och resterande lektioner är ytterst lama. jag säger ju att jag inte tycker om måndagar. sen gick jag till körskolan och fixade sista vägmärkena och sen tog jag bussen hem och käkade och läste lite. träningen var trist. kul att vi körde 1800 sträcksim fart två. tråååkigt. jag drog hela dessutom. aj mina axlar. sen blev det massa fartlek och det är också tråkigt, mest för att jag suger på det. och sist körde vi lagkapp med värsta ojämna lagen. det är iiilla.

imorgon blir det tight schema hela dagen. jag slutar ju vid fem i halv fyra. bra att jag har körlektion vi halv fyra sen då. jag måste nog skolka lite från fysiken. jag blir ju iofs inte så värst ledsen för det...

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: Anonym

om man vill kan körskolan hämta en vid skolan för övrigt ^_^

2009-03-24 @ 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0