you just kindly stole my heart.

jag älskar att peter bjorn and john's nya skiva släpptes idag. musik musik musik <3

dagen var mest fail. det var härligt kyligt ute när jag vaknade. nästan tretton minus. tur att jag slapp cykla till träningen. såhär i efterhand hade det iofs varit rätt värt att cykla ändå. vi var fem på träningen. också fruktansvärt värt. och jag och annie var klara i god tid idag. för en gångs skull. bra är vi. sen TRODDE jag att jag hade körlektion. men icke. dagens fail.
så jag fick gå till skolan och fixa min engelska. dagens lektioner var lama. som alla andra dagar. fast jag gillar när man får blanda fina färger på kemin. det lyser upp lite. och biologin. jag och michan fick lätt damp på fogel. han kan verkligen vara jobbig som fan. sen lyckades jag precis missa bussen hem. dagens fail numero dos. så jag fick gå. med min tunga bag. som om jag inte var sned, hade dålig hållning och bara allmän pain i axlarna sen innan.
sen fick jag världens ryck och gick lite fram och tillbaka på gatan utanför och tog lite kort. min granne tittade ytterst underligt på mig. hihi.

och nu ska jag käka våfflor! ingen kvällsträning = extra mycket svullning ^_^

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0