You won't have the strength to carry on.

lunchpaus i tävlingen. morgonpasset gick både riktigt bra och helt värdelöst. 100br gick super. 1:25.83. pers med typ en tiondel. men jag har inte ens varit i närheten av mitt pers på drygt ett år. så ett guld och en biobiljett till mig. härligt. och jag gillar att jag JÄMT hamnar bakom en waldemarsson på pallen. jag syns ju inte ^_^
sen var det omtaggning till 100fj. som gick helt åt helvete. jag är inte skapt för 100fj. allt över 51m är teknik. när jag simmar fjäril simmar jag ju bara på styrka. därför funkade det inte. tur att jag inte hamnade på pall. jag blev fyra igen. och hade nog ungefär samma tid som på rygget. sämst.

andra passet börjar om några timmar. lagkappen är först. tagga 100fr. sen blir det 100fr en gång till, individuellt. nu måste jag fixa pers. och biobiljett, är ju det jag satsar på med.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0