We´d hide in your apartment forever.

för en gångs skull hade jag världens chilldag på en torsdag. badet var superchill. vi var för det första bara fem stycken, och danne som satt på kanten då. vi fick göra vad vi ville. vi tog fram lite fenor och sånt och hoppade lite och lekte med en boll och sånt. roligt och chilligt. sen var det till skolan och ha samhäll. om möjligt ännu mer chill än badet. killarna skulle ha en kanon för sin powerpoint och det tog ju tre år att få igång datorn och powerpointen. halva lektionen hade gått innan de kunde börja prata. sen gick jag och saba och åt och sen cyklade jag hem. egentligen skulle jag till trafikskolan och så, men liksom när det inte är nån jag kan fråga och sånt så vågar jag ju inte det. det är läskigt. jag åker imon efter skolan istället. tror jag.
jag borde verkligen ta tag i matten nu. fast jag var duktig och gjorde spanskan, översatt och fattade typ hela texten och gjorde alla frågor. tjoho, sandy är duktig. lite, iaf. dessutom har jag namnsdag idag. bakelse till mig!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0