vi kanske ses nångång igen?

jag borde kanske gå och lägga mig? fast det är ju iofs inte samling förräns kvart över tolv, ganska chill med andra ord. jag måste gå upp vid elvasnåret.

just nu fick jag sjuka minnen från i somras. jag och jens sitter och pratar. han sa att han sökt mitt sommarjobb med. inte särskilt troligt att han får det, men hoppas går ju alltid. men när han sa det kom jag och tänka på alla sjuka och knäppa och roliga saker vi gjorde när vi jobbade. när jag "råkade" krascha elbilen in i stenmuren i full kareta. när vi (jenny) körde sönder locket till vattenkällan och det blev en fontän mitt under begravningen. när jag tvättade stenar i linne, shorts och gummistövlar. när vi målade sopställ och fick solsting. när vi chillade på soprundan. när vi hittade renspallen. när vi villade bort oss på torpa.
jag saknar sommaren. jag längtar nåt fruktansvärt till sommaren.
värme. sol. bikini. flipflop. bad. solglasögon. fest. jobb. falkenberg. stek. sko-med-stålhätta-bränna. arbetshandske-bränna. regn. skavsår av gummistövlarna. p3. utetävlingar. konserter. lov. clean slate.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0