Say something stupid and I'll give them their anecdote.

träningen var inte särskilt värd. fast fysen var rolig. jag och malin testade att stå på de stora bollarna nu. sjukt vingligt. en sekund av lycka när man står helt själv för att nästa sekund känna hur fötterna sticker åt nåt håll och man faller. läskigt men härligt. vattenpasset ska vi inte prata om. rätt meningslös träning. vi körde massa hp-50or. jag hatar. sen ljög vi och sa att jag klarade på 20, när jag hade typ fyra armtag kvar. men vi fick sluta... men jag har ont som fan i axlarna. speciellt när jag simmar bröstsim, och det är ju verkligen INTE bra. hoppas de pallar helgen. jag vill ju gå på bio ju ^_^
petra masserade mig lite med. aj för helvete. en drös med knutar här och var är inte att leka med. jag vill att mina axlar inte ska vara cp-paja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0