Så snälla, hjälp mig fatta, hjälp mig att förstå.

jag måste ju helt enkelt kommentera mello. (därav rubriken ^_^)
att malena kunde vinna finns ju inte. nu blir det råbojkott för min del. men äh. det kommer ändå sluta med att jag sitter framför eurovision och håller tummarna för sverige nångång i maj. patetiskt. men jag vet inte. "la voix" kanske blir fetaste skrällen och vinner hela ESC? eller så blir det en råflopp. antingen eller. men personligen gillade jag caroline af ugglas. jag smsröstade till och med en gång på henne. men jaaa. det blir nog morgondagens samtalsämne på tävling. brukar ju vara så. finalen brukar alltid vara samma helg som höglandsdoppet. men jag gillade att moto boy var pausunderhållning. gosh. han är snygg. och bra som fan. fast kanske inte med hero, liksom. men nu blir han ju mer känd. jag menar, de som inte vet vem han är vet ju lite mer nu. vi andra vet ju redan vem han är ^_^
och jag och alice diggar tingeling på ryska, dirr! xD

jag ska snart gå och sova nu. jag ska tagga och drömma om 100br, när jag vinner och äntligen sätter det där perset. en ynka biobiljett måste jag ju kunna få. och sen skulle det ju göra min dag om vi kunde fixa klubbrekordet på medleyt med...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0