regelrätt?

jag känner att jag borde ge mig in i diskussionen huruvida man ska få ha badbyxor/-dräkt under heldräkten på tävlingar.
och nu kommer folk som inte bryr sig om eller vet så fruktansvärt mycket om simning att bli sjukt uttråkade. men detta är ju liksom mitt liv ^_^ och jag måste ju öva mig i att skriva krönikor (honey tyckte ju att jag ska bli krönikör, liksom).

nåväl. vad är det för sicka regler om att man inte ska få ha nånting under heldräkten? varenda simmare jag känner har det. dräkterna är ju sannerligen inte särskilt tjocka. en millimeter, läste jag nånstans. så jävla värt att inte ha nåt under då. okejdå. det ÄR väl annorlunda för tjejer och killar. det är ju inte lite avslöjande att bara ha ett tunnt tygstycke över hela kroppen. dessutom så är det väl ganska problematiskt rent praktiskt sett också? jag vet att erik inte tyckte det var vidare bekvämt att träna i knälånga utan speedos under... undras hur det kommer bli på de mer "inofficiella" tävlingarna. blir man diskad om man har två par badbyxor på sig då med? ytterst intressant om så är fallet. i sånna fall ska jag invitera alla mina tjejkompisar så att de kan få lite trevligt då med. ^_^

okej. det där sista var skämt. ungefär.
jag ska sova nu. jag taggar götet så sjukt imon! wiiho!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0