Precis när mörket tändes upp igen.

snacka om chilldag. egentligen har jag ju bara två lektioner på fredagar, men eftersom folk från LiU skulle komma och prata idag hade jag bara en. jag slapp med andra ord fysik b. bara det gjorde min dag. rätt roligt att lyssna på linköpingsaken. om bilddagboken och det andra. sen hade vi lite lunch och sen blev det lite matte d. bra att vi har prov om en vecka. jag får VERKLIGEN hålla tungan i rätt mun om jag ska kunna fixa det.
sen gick jag och moa med honey och lövet mot stan. fast moa tappade vi i simhallen. och när vi hade kommit till elias typ ringde pappa och då tiggde jag skjuts hem, så jag skulle slippa gå hela vägen. gött! så nu är jag hemma. och om en timme blir det träning. förhoppningsvis blir den nog rätt chill. det borde den ju bli, om vi ska palla helgen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0