People they know.

träningen var hur chill som helst. 500 stratos var det enda vi simmade. innan vi hoppade i körde vi klappleken med. det är roligt. verkligen hjärngympa och koncentration och motorik. men ja. resten av passet körde vi starter och försöka dyka över korvarna och genom rockringar. jag suger på att komma över på ryggstarterna. men roligast var william som missbedömde sin kapacitet fem gånger i rad och sopar i från naveln och neråt i dyket. haha. efter passet såg jag johan på motionsbanan så jag stannade och pratade med honom i en halvtimme. om allt mellan himmel och jord. härligt. jag hade nästan glömt bort våra långa konversationer en gång i tiden.

nu taggar jag tävlingen imon. biobiljett, ohja!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0