okej baby, det är dags att vi ska vinna här.

jag tittar på mobiler nu. min har börjat lagga som fan. inte särskilt konstigt, egentligen. jag har haft den sen sjuan. egentligen är den bra. bara ett gigantiskt fel. INGET internminne och ingen plats för minneskort. jag dör på det. får jag tre sms måste jag radera dem direkt i brist på minne. och jag kan bara ha tre låtar. värt att jag då har en mobil men mp3-ljud. suck.

värdelösa jävla kväll. dagen som började så bra spårade ur nåt totalt. men ja. jag ska för en gångs skull ta åt mig av all jävla kritik jag får. jag ska spara er mitt "tycka-så-jävla-synd-om-mig-själv-snack". jag bara tycker det är så härligt när man tror att folk bryr sig, men i själva verket är det precis tvärt om. det är så härligt när alla ljuger som fan. och nu är det rent generellt. varför inte vara elak hela vägen, liksom? mitt självförtroende är ju ändå ganska så obefintligt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0