Och dom säger att stan blivit tyst och ful och öde, älskling.

jag har haft bättre dagar, ohja.
men ärligt talat. om alla tycker jag är så jävla jobbig och tycker så jävla synd om mig själv så behöver ni inte läsa. jag skriver inte för att få medlidande eller nån annan shit. jag har så jag klarar mig. jag skriver för att jag älskar att skriva och för att jag mår bättre av att skriva. acceptera det eller låt bli att läsa, liksom. gör gärna det. eller var åtminstone så mogen att du kommenterar med namn. punkt.

min axel dödar mig. den ruttnar nog av snart. aj för helvete!

jag låg dessutom under täcket och nötte kent i tre timmar innan. kändes bra. allt blev lite bättre i halvdvala.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0