Love is warm and understanding when you're seventeen.

rubriken är bara fail. och nu är det bara en månad och tre dagar kvar av sweet seventeen.

filmen var väldans bra idag. om jag glömde nämna det. mycket bra musik, dessutom.
och nu har jag nött denna låten. ungefär jättebra.



/f.

Vill du kommentera?
Postat av: simmaRn

var köper du dina baddräkter på nätet?

2009-03-21 @ 22:24:01
Postat av: sandy

jag har bara beställt en baddräkt från internet, och jag vet inte ens varifrån, eftersom det var en present. alla andra baddräkter har jag varit proffsig och köpt på speedo-affären i london eller vanliga intersport eller nån sportaffär i bratislava. så är det. ^_^

2009-03-21 @ 23:42:19
URL: http://weusedtobefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0