Love is my drug, is my medicine.

idag hade jag sovmorgon som alla andra tisdagar. men idag hade jag planerat att cykla istället för att ta bussen så jag kunde sova en halvtimme längre. men när mam åker så säger hon att det snöar ute, alltså kan jag inte cykla. jag cyklade igår och jag såg ut som snömannen himself (honeys väl beprövade uttryck). så jag ringde pappa och fick skjuts till skolan. ibland har man det bra.
svenskan gick nog egentligen rätt bra idag. typiskt gunillaprov. väääldigt översiktligt, ohja. men ja. jag kunde nog ändå det mesta. resterande lektioner var lama. jag tog ändå tag lite i mitt liv och läste nästan alla sidor på fysiken. jag fattar ingenting. bra.
träningen var okej. vi hade conny, nåt som jag totalt glömt bort. men vi älskar conny, såärebara. vi körde klockan. kul att jag fick köra 2x1min plankan två gånger idag med. jag hatar plankan. blä. och sen var det sydafrikasak i caféet. och nu är det fortfarande sjukt många frågetecken, även om vi vet liiiite mer än innan. imse är så dum i huvet ibland.
men jag kom på. jag kan kanske ha sydafrikalägret som mitt projektarbete i trean. hur bra är inte det? åtminstone så känns det som en bra idé, men vi får se längre fram sen. men ja. jag tycker jag tänkte bra ändå.

imorgon är det onsdag. jag gillar nog onsdagar. och särskilt imon. träning först. sen har jag sovmorgon som jag ska viga åt fysik. sen en lektion och sen hål igen. sen ytterligare en lektion och sen hinner jag inte hem innan träningen. kanske trafikskolan då och sätta vägmärkena. det blir nog bra.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0