Love is cold, kills your dreams and schemes.

träningen var härlig. först lite hp och sen typ 200 fart tre, laddning för att kunna prestera. jag fick välja på 200fj och 200fr. enkelt val. hade imse bara sagt åt mig att jag skulle köra fjärs hade jag ju självklart kört det, men får jag välja själv, så... jag och matildo matchades. 2:24.1. mycket bra. nästan pers, skulle jag tro. asch. jag var tvungen att kolla octo, det var pers med nästan en och en halv sekund. tjoho! sen cyklade jag till bion och jag och joz såg i taket lyser stjärnorna och pratade lite skit. trevlans.

pappa kom med världens överraskning innan. han undrade om jag vill följa med till göteborg imorgon. visst liksom. hälsa på farmor och sånt då? jaa. fast det var ju en grej lite senare på kvällen. jag blev ungefär hur glad som helst när det gick upp för mig att han fixat biljetter till semi nummer två! i skandinavium! det gjorde sannerligen och seriöst min dag! så det blir lite shopping och sen hälsa på farmor. jag kan inte ens minnas när jag senast träffade henne. och sen blir det då dödarmötet i hockey. DÖDA! hata hata hata göteborg! :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0