like a star.

fredagar är underbara. jag älskar dem.
jag gick upp lite tidigare och kollade igenom matten. det kändes bra. sen hade jag lite tid över och lyckades locka till mitt hår lite med plattången. tjoho. sen blev det att cykla till skolan och skriva matteprov. det kändes först som att ja ginte kunde ett smack, men sen så gick det nog rätt bra ändå. vi hoppas alltid på det ju. sen satt vi i datasalen och spelade kort och sen blev det lite fysik. m(skööörrk!) haha.

snart ska jag dra och träna. hoppas inte på 40x50. men jag har nog inte tur med det idag. efter träningen ska jag gå på i taket lyser stjärnorna med joz. mysigt. såvida det inte blir "presskonferens". men då skippar jag nog den. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0