jag är tystnaden och vinden.

måndagar är verkligen ovärdaste dagen i veckan, det må jag säga. skolan kunde lätt varit värdare. fast jag och honey hade roligt på kemin. ann är skön. och på svenskan med. gunilla, jaherregud. fast hon hade inte rättat proven, men imon får vi dem. och samhällen gick ju som den gick. bra att vi pratade i tjugomin. varav tre som jag pratade. värdelöst.
sen var jag duktig och mysig och gick hem i vårsolen med honey, först hem till henne och sen själv hem till mig. dagens motion, ohja. sen var det träning. är det a-vecka eller vad? 20x100med fart fyra. jag dog. sen var det årsmöte. skittrist. palla verksamhetsberättelser och budgetredovisningar.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0