I've got nothing to worry about.

åh. jag älskar peter bjorn and john. de är det enda som spelas både på itunes, myspace och i cd-spelaren just nu. jag bara måstemåstemåste se dem på hultan. sjukt underbart.

just nu gör jag inget särskilt. jag gick upp ovanligt tidigt, vid tio redan. egentligen borde jag åka och vara med lite på utvecklingshelgen. enbart för att ha nånstans att ta vägen och för att sluta vara så rastlös. nej. jag får väl ta tag i mitt liv och plugga lite. kanske fixa spanskan. det lär ju ta ett tag och skriva en sammanfattning på texten och MÅLA en bild på hur han skulle se ut. hmpf. trååkigt.
och ikväll blir det sandy och honey på feest! iih!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0