I've been fighting for my own story.

nu har jag låtit bli att blogga igen. det är illa ju.
igår var det ovärt i skolan. och träningen var både slapp och jobbig. 2400 arm med paddlar. jag körde hälften med fenor och hälften med dolme, vilket nu har resulterat i fetaste eksemen på innerlåren som kliar som fan. BRA! sen körde vi undervattensrugby, det är alltid uppskattat.
imorse var det träning som vanligt, jag lyckades halvt om halvt köra ner mig i den svindjupa vattenpölen i stadsparken, men jag klarade att undvika att bli alltför blöt, tur det ju. träningen var rätt chill, fast det värkte lagom härligt i armarna sen gårdagen. sen blev det körlektion numero två. gick snäppet bättre nu än i måndags. men ytterst marginellt. och jag suger verkligen på att starta i backen. jag kommer seriöst aldrig lära mig det. blä. sen var det skola, en lektion, hål i två timmar och en lektion till. vi fick se biologiproven. typ hela klassen hade vg, ingen hade mvg. och ALLA bröt ihop. bfare blir överlyckliga om de klarar g, vi bryter ihop om vi får vg. patetiskt egentligen. sen hann jag hem lite snabbt och käka och sen gick jag till träningen. vad jag hatar andreas. och vad jag hatar ryggsim och ryggsimsstarter. värdelösa jävla simsätt! och sen fick vi simma 1500 t+p i slutet, när det bara var en halvtimme kvar. var man inte trött sen innan så blev man garanterat det efter det. 21:10 hade jag. ungefär piss.

och imorgon blir det jönköping med jens. och bio. trevlans.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0